پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
8068
-
الف
+

احتمال پخش «پایتخت 5» در رمضان 96

تلویزیون برای ساخت سری پنجم سریال پرمخاطب «پایتخت» برای رمضان 96 با سیروس مقدم وارد مذاکره شده است.

تلویزیون برای ساخت سری پنجم سریال پرمخاطب «پایتخت» برای رمضان 96 با سیروس مقدم وارد مذاکره شده است.

الهام غفوری با تائید خبر فوق در خصوص خبر ساخت فصل پنجم «پایتخت» گفت: این روزها در حال مذاکره با مسوولان تلویزیون برای ساخت فصل پنجم سریال «پایتخت»  برای ماه مبارک رمضان هستیم و در این خصوص با توجه به هزینه‌های بالای این سریال در فصل پنجم، با توجه به حجم پروداکشن قصه خاص فصل جدید در حال گفت و گو با موسسه اوج هستیم تا اگر قرار به ساخت مجموعه «پایتخت ۵» باشد آن طور که باید این مجموعه تولید و به پخش ماه مبارک رمضان برسد. مجموعه تلویزیونی «پایتخت» که تا به حال ۴ سری از آن ساخته شده، از جمله پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌هایی است که تا به حال از تلویزیون پخش شده و تکرار آن بارها از شبکه‌های مختلف به روی آنتن می‌رود.

بنا بر این گزارش، در حالی که دست تلویزیون بابت آثار درخور توجه خالی است و ماه مبارک رمضان یکی از مهم‌ترین باکس‌های پخش سریال برای تلویزیون محسوب می‌شود، مدیران تلویزیون تصمیم گرفته‌اند مذاکراتی با سیروس مقدم داشته باشند تا او سری پنجم سریال پایتخت را برای رمضان ۹۶ کارگردانی کند.

این پیشنهاد در حالی مطرح شده که پیش از اعلام شد مقدم وارد پیش تولید «هنگام بیداری» شده است. این سریال از جمله آثار الف ویژه است که به مقطع تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر انگلیسی‌ها و شخصیت آیت‌الله سید عبدالحسین لاری می‌پردازد.

«پایتخت ۱ و ۲ و ۳» در نوروز ۹۰ ، ۹۲ و ۹۳ از شبکه یک سیما پخش شد و پایتخت ۴ نیز در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، مهران احمدی،‌ نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، هدایت هاشمی و محمدرضا علیمردانی و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

لازم به ذکر است فصل‌ سوم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از یکشنبه 21 آذر ماه، هر شب ساعت 21:00 از آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های 5:00 صبح و 13:00 روز بعد خواهد بود. گفتنی است پس از پایان پخش فصل‌ سوم سریال «پایتخت»، فصل چهارم آن نیز روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر
امیر حافظ

ممنون از این فیلم‌های خوب

ریحانه اصغری

سلام . ژایتخت 5 عالیییییییییییییییییییییییییی بود از اقای محسن تنابنده خواهش میکنم که ژایتخت 6 راهم بسازند به بازیگران این سریال افتخار می کنم

کاربر مهمان

سلام سریال شب های برره بجای نقطه چین پخش کنید خدا نگهدار

کاربر مهمان

سلام سریال شب های برره بجای نقطه چین پخش کنید خدافز

طاها فالی زاده

سریال باغ مظفر پخش و سریال ویلای من پخش کنید و سریال گنج مظفر پخش کنید خدا نگه

ایرج مردوار

سلام برای اینکه شما پایتخت ۵روپخش کردین خیلی متشکرم من خیلی آرزودارم پایتخت ۶هم پخش بشه خیلی متشکرم

امین

عالی میشه اگه بسازند